Misja Gospodarczego Bank Spółdzielczego Radków z/s w Nowej Rudzie
Misją banku jest zapewnienie pełnej dostępności do podstawowych usług bankowych, nowoczesnych produktów finansowych dla wszystkich mieszkańców, firm, rolników i innych podmiotów gospodarczych z terenu noworudzko-radkowskiego.
Wizja Gospodarczego Bank Spółdzielczego Radków z/s w Nowej Rudzie
Gospodarczy Bank Spółdzielczy Radków z/s w Nowej Rudzie będzie nowoczesnym i przyjaznym bankiem lokalnym, wyłącznie z polskim kapitałem, stanowiącym stabilną i wiarygodną instytucję finansową.
Kultura Gospodarczego Bank Spółdzielczego Radków z/s w Nowej Rudzie
1) Dobro Klienta jest najwyższym dobrem Banku.
2) Bezpieczeństwo depozytów jest dla Banku najważniejsze.
3) Bank oparty na rodzimych tradycjach oraz lokalnym kapitale, świadczący nowoczesne usługi na najwyższym poziomie.
4) Popieranie lokalnej przedsiębiorczości Klientów indywidualnych i instytucjonalnych, w tym samorządów, jest koniecznym czynnikiem rozwoju Banku.
5) Bank, poprzez szeroko rozumianą współpracę z samorządami lokalnymi i instytucjami działającymi na rzecz rozwoju regionalnego, będzie stawał się w coraz większym stopniu inspiratorem rozwoju gospodarczego w swoim środowisku.
6) Uczciwość, pracowitość, wytrwałość w dążeniu do celu i profesjonalizm to cechy ludzi tworzących nasz Bank.
7) Gwarancją dobrego rozwoju Banku będzie ciągłe podnoszenie kwalifikacji kadry pracowniczej tak, aby każdy pracownik rozumiał Klienta, potrafił pozyskać jego lojalność i zachęcić go do skorzystania z oferty bankowej.
2) Bezpieczeństwo depozytów jest dla Banku najważniejsze.
3) Bank oparty na rodzimych tradycjach oraz lokalnym kapitale, świadczący nowoczesne usługi na najwyższym poziomie.
4) Popieranie lokalnej przedsiębiorczości Klientów indywidualnych i instytucjonalnych, w tym samorządów, jest koniecznym czynnikiem rozwoju Banku.
5) Bank, poprzez szeroko rozumianą współpracę z samorządami lokalnymi i instytucjami działającymi na rzecz rozwoju regionalnego, będzie stawał się w coraz większym stopniu inspiratorem rozwoju gospodarczego w swoim środowisku.
6) Uczciwość, pracowitość, wytrwałość w dążeniu do celu i profesjonalizm to cechy ludzi tworzących nasz Bank.
7) Gwarancją dobrego rozwoju Banku będzie ciągłe podnoszenie kwalifikacji kadry pracowniczej tak, aby każdy pracownik rozumiał Klienta, potrafił pozyskać jego lojalność i zachęcić go do skorzystania z oferty bankowej.