Kursy walut
Kurs z dnia: 18 marca 2024
USD USD 3.9528 PLN
EUR EUR 4.3086 PLN
CHF CHF 4.4711 PLN
GBP GBP 5.0343 PLN
STAWKI REFERENCYJNE
Stawka WIBOR (ang. Warsaw Interbank Offered Ratę) określa koszt pozyskania pieniądza przez bank na rynku międzybankowym, wyznaczana jako średnia arytmetyczna na podstawie kwotowań uczestników fixingu stawek referencyjnych; stawka WIBOR jest ustalana zgodnie z Regulaminem Stawek Referencyjnych WIBID i WIBOR, o godzinie 11:00 w dni robocze, przez administratora stawek referencyjnych, którym jest GPW Benchmark S.A. z siedzibą w Warszawie i publikowana m.in. na stronie https://gpwbenchmark.pl
więcej

Kampania banków spółdzielczych promująca płatności mobilne

Kampania reklamowa Banków Spółdzielczych z grupy BPS i SGB promująca usługi mobilne bankowości spółdzielczej w TV i VOD ruszyła 21 października 2019 roku i potrwa do 17 listopada.

30-i 15-sekundowe spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane będą w ogólnopolskich stacjach TV, a także na platformach VOD.

 

Zdaniem Artura Adamczyka, prezesa Zarządu Banku BPS SA, kampania promująca nowe formy usług mobilnych to element długoterminowej strategii integrującej środowisko bankowości spółdzielczej i współpracy w zakresie wdrażania najnowocześniejszych rozwiązań:

– Banki Spółdzielcze z Grupy BPS mają w swojej ofercie wszystko to, czego oczekują nasi klienci. Dobrą ofertę produktową oraz nowoczesne, łatwe w użyciu  i bezpieczne sposoby korzystania z usług bankowych, także z użyciem smartfonów. Stąd hasło wspólnej kampanii „Mamy tu wszystko”. Ponad rok temu Banki Spółdzielcze z Grupy BPS wdrożyły usługę płatności mobilnych Google Pay. Wiele z nich posiada też aplikację Planet Mobile, która umożliwia łatwe zarządzanie kartami płatniczymi przy użyciu smartfonu oraz wspiera Google Pay. Pracujemy nad kolejnymi ułatwieniami tak, aby nasi klienci mogli korzystać ze wszystkich nowoczesnych aplikacji umożliwiających mobilne płatności. Rozpoczynająca się kampania reklamowa promująca płatności mobilne w Bankach Spółdzielczych obu Zrzeszeń, to przykład dobrej współpracy między Zrzeszeniami pokazującej Banki Spółdzielcze jako nowoczesne instytucje finansowe z pełną ofertą usług.

Banki Spółdzielcze dostrzegają olbrzymi potencjał drzemiący w płatnościach mobilnych w naszym kraju. Na koniec I kwartału 2019 roku Polacy mieli ponad 2,1 mln kart płatniczych dodanych do urządzeń mobilnych, takich m. in. jak telefony komórkowe. Sprzyja temu fakt, że ciągle wzrasta liczba terminali akceptujących instrumenty płatnicze wyposażone w funkcję zbliżeniową w sklepach, restauracjach i punktach usługowych. Na koniec marca było ich w Polsce ok. 830 tys.

Jak podaje w swoim raporcie Narodowy Bank Polski, wskaźnik udziału terminali zbliżeniowych do wszystkich urządzeń typu POS osiągnął poziom 100 proc. NBP w „Ocenie funkcjonowania polskiego systemu płatniczego” zaznacza, że „Polacy bardzo entuzjastycznie reagują na nowości technologiczne ze świata płatności, co z kolei może powodować zarówno wchodzenie na rynek coraz większej liczby nowych rozwiązań, jak i rozwój już istniejących na polskim rynku innowacyjnych instrumentów i usług płatniczych, oferowanych przez krajowych i zagranicznych dostawców usług płatniczych”.

Więcej informacji na: www.najblizejludzi.pl

Partnerzy